Bubs



Dessa fula små saker skola du icke avvisa! Det är det godaste snasket jag ätit i hela mitt liv och jag har endast Katla att tacka för denna glädjande upptäckt i mitt liv. Jag skulle häromdan tipsa en kille på hemköp om dessa små filurer men till min förskräckelse blev han bara rädd och sprang därifrån.. Därför, kära vänner har jag två tips en afton som denna. Utsidan är verkligen inte allt ge alla en chans, du kommer bli positivt överraskad. Och våga prata med din omgivning, alla har vi saker att lära av varandra så varför inte göra det av dem vi aldrig behöver se igen! Tanter på bussen som vill småprata är det mysigaste som finns.

Kom ihåg, alla dina vänner var främlingar första gången du såg dem! //Urban

Kommentarer
Postat av: olivia

ooh, så gott så gott!

Haha du måste skåda dom vackra bilderna på oss i min blogg! Puss

2010-11-11 @ 18:17:08
URL: http://oliviaklingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0