I vildingarnas land..

Igår tog jag och Katla mod till oss och åkte för att utforska de stora okända marker som finns utanför vår fina stad.



Katla var minst sagt nervös.

När vi kom fram fick vi syn på en välbekant filur som vi genast följde efter.



Vi välkomnades hjärtligt och fick genast ta del av en kaninjakt som tydligen är en daglig tradition för att komma nära naturen. Alla vara kalasglada och när fluffisarna väl var säkert instoppade i sitt lilla hus var det dags för scones som värden Calle så flitigt hade tillagat, mumsfilibaba!



Sen spelade vi glatt TV-spel och tavlan ni skådar i bakrunden ser på närmare håll ut såhär



Internet är tydligen fortfarande något mycket exotiskt här..

Efter mycket skratt, sång och dans blev vi återigen hungriga och spatserade iväg mot en mysig resturang där kvällen avslutades för min del men så vitt jag vet är Katla kanske fortfarande kvar och roar sig i Åbys skogar och marker.

Tack för en mycket trevlig dag, tipset idag kan nog inte vara annat än att våga besöka dina vänner var de än bor ty det kan bara bli toppen! Åby och Jursla är exakt lika bra, smält det så kanske vi slipper ett tredje världskrig.

//Urban.


Kommentarer
Postat av: Nirmela

Svar: Fan är jag för vän som gör att du nästan dör? :( <3

2010-11-07 @ 19:51:00
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0