Kaksmulor i sängen är fint!

Hejsa svejsan i stugorna! Nu är Urban hemma i Sveas rike igen efter en upplevelserik weekend på hemlig ort.




Men det är ett land där folket köper sin dagliga föda i små apparater som står på gatan.

Där tänkte jag hälsa på min kära syster och återuppväcka hennes svenskakunskaper.

Hon bodde finurligt på toppen av en ojämn mördartrappa i ett rum där man kan klänga i taket. Busigt!

De här dagarna har sannerligen vidgat min världsbild

Jag har nu tvättat kläder i en sån där allmänn tvättstuga och blivit utskrattad av alla där inne för att jag vek tröjorna på fel sätt!! Har jag missat något?


Handlat allt spännande jag kunde hitta i en mataffär och sedan ätit upp allting!


? Fått upp dörrar utan handtag.

Med andra ord en mycket upplysande och lärorik resa.

Dagens tips lyder: Res själv någon gång i livet det är så mycket mer spännande på vissa plan men se för guds skull till att åka i tid till flygplatsen annars kan det med stor sannorlikhet sluta i obehag!

Kommentarer
Postat av: Nirmela

OJ hahahahahaha fan det där var lite roligt!

2010-10-20 @ 19:12:20
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/
Postat av: Hemligt

Fantastiskt! Dit vill jag också åka. Fast några kakor var det allt kvar tror jag.. En annan sak som kan vidga din världsbild är att använda ett franskt tangentbord. Håll i hatten, det är svårare än man kan tro!

2010-10-30 @ 02:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0