Fakir..

Tjo alla glada!

Den här helgen har gått åt till att träna volter och att lära mig hur jag lär ut dem till andra. Efter oräkneliga timmar av styrka, stretch, fys och smidighet har jag nu tappat förmågan att både gå och sitta. Därför ska jag nu lägga mig på min bästa vän spikmattan och öva på en annan konst inom cirkusens mångsidiga värld! Jag har också hängt en del på Kulturkammaren där rockkarusellen var i full gång, även om musiken inte alltid faller mig i smaken så var människorna destio bättre! Fint ska det vara!



Eftersom min kamera har en otäck förmåga att fly fältet så fort jag ska göra något kul kan jag tyvärr inte bjuda på några bilder idag häller.. Det ska bli bättring! Istället kan ni tänka er glädjen i att skala ett ägg på morgonen och bli hälsad av den här lilla filuren!

Sov gott och länge //Urban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0