Minnesvärda stunder

Hoppla!

Fredagen innehöll en fem timmar lång håltimme så jag passade på att åka hem och baka bullar, något som jag väldigt sällan hinner.


Efter det blev det fika på espresso house med klara och Matilda. Jag och Matilda vandrade sedan genom kvällen hem till mig och hyrde filmen " i rymden finns inga känslor". Om ni inte har sett den borde ni genast gå och göra det, jag har redan sett den tre gånger! Här någonstans hanns det också med en fasligt massa gitarrspelande vilket var trevligt, det är inte alla som har en bästa vän som till på köpet är en utmärkt gitarrlärare!

Lördagen innehöll ännu mera Matilda vilket aldrig kan gå fel! Långpromenad, museibesök och teaterföreställning. Idag har jag firat julgransplundring med min alternativa familj NUC, det var trevligt som alltid och efter att ha ätit tjugotre sorters kakor är jag nu ganska mätt och belåten när jag sitter och söker sommarjobb och annat bra.

Gå och se teater impuls föreställningar om du vill få dig ett gott skratt//Urban

Kommentarer
Postat av: Lina

Kanske snart en fjärde gång då?



Bullarna var iaf väldigt goda, kan de ge dig ett jobb i Farmors kök månne?

2011-01-30 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0